să-ți fiu mare, să-mi fii țărm
să-ți fiu soare, să-mi fii somn,
să-ți fiu pat, să-mi fii vis,
să-ți fiu râs, să-mi fii abis.

să fiu cafea, să fii ibric
să fiu ciorbă, tu polonic
să fiu geam, să fii soare,
să fiu vară, să fii mare.

să-mi fii cuvânt, să-mi stai pe limbă
să-mi fii glas care mă strigă
să-mi fii vânt când eu sunt frunză
fii iertare când eu mi-s scuză.

să fii Led, eu Zeppelin,
eu apă tonică, tu gin.
să-mi fii vară când mi-e iarnă
să-mi ții sufletul în palmă.

să-ți fiu sărut în ureche
să-ți fiu în vamă pereche
să-ți fiu ceas de dimineață
să mă cânți ca pe-o romanță.

să-mi fii în bucătărie,
țigară și bucurie.
să mă strigi când nu-i hârtie
să-mi zici că-s poezie.

să-ți mai lași la mine-n hol
ghiozdanul, chiar dacă-i gol
să n-ai loc în pat de mine
să mă faci una cu tine.

să-ți lași viața în Obor
să faci din distanță zbor
să nu mă lași să-mi fie dor
iubește-mă. ca să nu mor.

14670670_1811174819125275_4181808619842663699_n

Leave a Reply

