Știi cum doare dorul de tine? Doare cu lacrimi și scâncete. Știi cum arde dorul de tine? Arde ca un plumb topit pe pielea-mi încinsă. Știi cum doarme dorul de tine? Nu doarme, dorul de tine e insomniac și suferind.  Știi din ce-i făcut dorul de tine? Din mine și din tine, din noi amândoi și din iubire. Știi ce i-aș face dorului de tine? L-aș sculpta în mine. Știi cum arată dorul de tine? Privește-mi ochii și când m-oi vedea cu privirile rătăcite, să știi atunci că în cenușiul lor se ivește dorul dureros; să știi că-n privirile mele te scalzi tu.. Știi ce gust are dorul de tine? Un gust așaa…parcă de-o amară singurătate. Știi în ce-i îmbrăcat dorul de tine? În iluzia că poate și tu-mi duci dorul.

Dar știi tu cum e dorul de tine?

Ca o ploaie de vară în plină secetă. Ca grâul când dansează după voia zefirului. Ca marea iarna. Ca nopțile fără stele. Ca mine fără tine. Ca o cameră fără cărți.  Ca țigara fără companie. Ca viața fără dragoste. Ca moartea fără rai. Ca un vis neliniștit. Ca  ochii mei în lacrimi. Ca fericirea-ntr-o noapte de vară. Ca o zi de mai la țară. Ca o fugă nebună. Ca o rătăcire.

Fiindcă dorul de tine-i deopotrivă suferință și frumusețe. Și-o astfel suferință  îmi dă mie frumusețe. Și frumusețea dorului tău îți face dorul frumos. Pentru asta dorul de tine încă respiră și trăiește în mine. Fiindcă atunci când ai plecat, ai lăsat în urmă dorul. Asta e tot ce mai am din și de la, tine.

amurg-4

Leave a Reply

