Am să mă-ndrăgostesc de-un artist al cuvântului

ș-am să mă urc cu el pe culmile gândului!

Am să mă-ndragostesc de-un poet

ș-am să-i pun sentimentul într-un libret!

Am să mă-ndragostesc de-un scriitor

ș-am să-i sărut sufletul visător!

Am să mă-ndrăgostesc de-un actor

ș-am să-l iubesc în fiecare rol!

Am să mă-ndrăgostesc de-un pictor

ș-am să-i dau aripi, ș-am să zbor!

Am să mă-ndrăgostesc de-un compozitor

ș-am să-i fiu soprană, ș-am să cânt în cor!

Am să mă-ndrăgostesc, sans doute, de-un artist

și abia atunci sufletul-mi va înceta să-mi fie trist!

Leave a Reply

