Azi se sfărâmă timpul, mă pierd în veșnicie

Sper ca-ntr-o altă viață, să-ţi aparţin doar ție!

Azi lumea o cutreier şi-s singură de tot.

Mi-e inima pustie şi-ţi jur că nu mai pot…

 

 

Îţi pierzi în noapte pasul, mi-i noaptea vis furat,

De suferinţă drumul mi-i tot mai încărcat.

Tu nu-mi mai sufli-n gânduri, mi-e inima pustie

Azi timpul se sfărâmă, mă pierd în veșnicie.

 

 

Azi gata-s să fac pactul cu El să uit de tine

Şi-l fac de ochii lumii, tu vino după mine!

Azi plâng văzând că viaţa nu-i numai poezie,

Sper ca-ntr-o altă viață, să-ţi aparţin doar ție.

 

 

Îți țin sărutu-n palmă, ţi-l simt neofilit

Azi corpul meu de-atâta speranţă-i obosit.

Aş da orice pe lume să trec prin Styx înot:

Azi lumea o cutreier şi-s singură de tot!.

 

 

Tu zămisleşti în mine-o planetă de tristeți,

Îmi înspăimânţi iubirea, să sufăr mă înveți…

În stările de veghe zbor liber mă socot

Mi-e inima pustie şi-ţi jur că nu mai pot.

 

 

Mi-e inima pustie şi-ţi jur că nu mai pot.

Azi lumea o cutreier şi-s singură de tot…

Sper ca-ntr-o altă viață să-ţi aparţin doar ție:

Azi timpul se sfărâmă, mă pierd în veșnicie.

 

                                                 

Leave a Reply

