Crăciunul nu va fi Crăciun fără tine,
Am încetat să-l astept! Degeaba vine..

De când lumea asta fadă ai părăsit,
Abia de mai trăiesc..mă sting câte un pic.

Că mă sufocă dorul și nu știu ce să fac,
Und’ să mă duc? Cât să mă mai prefac…?

Bunicule, ai plecat și-n urmă lacrimi ai lăsat
Nu vreau, nu trebuie-n durere să mă complac…

Unde esti tu cel care nu mai ești?
Pe ce coclauri străine rătăcești?

Azi noapte mi-ai apărut în vis
Tu nostalgia-n suflet mi-ai aprins!

Va fi primul Crăciun fără tine,
Plin de tristețe, durere și suspine.

Să știi că încă scriu..scriu chiar mai bine
De când ai fugit de lume, de toți, de mine!

Prin tine scriu, bunicule, trăiesc prin tine,
Te moștenesc, știu că ți-e dor de mine!

Leave a Reply

