Îmi cânt durerea și propriul recviem mi-l scriu,

Căci nu știu cine sunt,  mi-e sufletul pustiu!

Salvează-mă de mine însămi, mi-e teamă…

Mi-e teamă de mine! mi-e teamă să iubesc…

Eu nu știu să ascult tăcerea…

Sunt un copil ce n-a simțit durerea!

M-arunc în jocuri infantile, și râd la glume puerile!

Eu cred că-i știu ce-i fericirea… dar poate fi posibil

Să știi ce-i fericirea dar să nu cunoști iubirea?

Privește-mi sufletul, ți-l dau în grijă…

N-ar fi prima dată, mereu l-ai văzut gol

Și niciodată goliciunea lui nu te-a speriat…

Te-a fascinat!

One thought on “privește-mi sufletul, ți-l dau în grijă

Leave a Reply

