Singurătatea mă îmbrățișează dar n-are nimic din căldura specifică unei îmbrățișări. Nu face decât să mă tortureze și scade temperatura sufletului meu lăsându-l gol și rece prin viforul năprasnic.

Îmi place să fiu singură.  Să-mi beau cafeaua singură ascultând muzica preferată, și îmi place să mă plimb cu mine însămi pe strazi admirând frunzele ruginite și oamenii trecători. Îmi place să merg cu autobuzul spre casa, cu căștile în urechi și îmi place să stau într-un bar având ca și companie ceaiul și cartea. Îmi place să merg la bibliotecă de una singură și să mă metamorfozez în altcineva, să  cutreier alte secole și să rătăcesc prin viețile altor oameni. Îmi place să merg la teatru singură sau să iau micul dejul doar eu cu mine. Pot fi chiar o companie suportabilă..

Sufletul meu îi este fidel numai lui însuși și refuză orice contact prea profund sau periculos, care ar putea dezbina această iubire egoistă. Îi este suficient lui însuși dar nu-și dă seama că va veni o vreme când își va pune întrebarea de ce până acum s-a lăsat ademenit de mrejele singurătații? 

M-am surprins de multe ori întrebându-mă de ce nu-mi pot face o relație pe care mai apoi s-o îngrijesc, să știu că este a mea!? Mi se pare că iubirea este ca o sobă, pe care dacă uiți s-o încălzești, se stinge… ușor…ușor… și se face rece iar răceala te va cuprinde într-un final și pe tine… Nu știu ce caut, poate că voi afla abia atunci când voi găsi. Hemingway scria, write hard and clear what hurts. Așadar, iată-mă curățând ce doare.

Aș vrea ca cineva să mă strângă într-o zi în brațe și să-mi lipească toate bucățelele împrăștiate ale sufletului spart, cineva care să-mi sărute mintea cu vorbe și să mă facă să uit de teama de a mă îndrăgosti.  Să spargă bariera refuzului și să se uite la mine ca și cum aș fi cel mai bun lucru din lume.  Aș vrea ca cineva să mă accepte cu toți demonii mei, să mă iubească pentru că exist și pentru că sunt așa cum sunt.

Dar mai mult aș vrea să găsesc eu pe cineva care să mă facă sa fac tot ceea ce mi-aș dori eu ca cineva să facă!

Kiss my mind and you can have my body, find my soul and I’m yours forever.”brain

Leave a Reply

