Iubesc.
Să trăiesc.
Să râd.
Să iubesc.
Iubesc arta
Și te iubesc pe tine.
Și mă iubesc pe mine.
Și tot ce-i bun și ce-i frumos,
Iubesc.
Iubesc jocul soarelui
Și răsfrângerile apusului,
Iubesc și rolul visului,
Și port iubirea asta toată
În păru-mi blond încununată.
Respir iubire, trăiesc prin ea
Și ea traieşte-n mine.
Și spune-mi, cine?
Cine mai iubeste atât de mult
În asta zi de joi,
Și mâine, şi-n ziua de apoi?
Iubesc noaptea cu tristețea ei cu tot
Și iubesc așa cum pot.
Iubesc toamna,
Și iarba ruginită
Și stelele-adormite
Și visele-mplinite.
Iubesc să râd și atunci când nu am voie
Căci pentru mine râsul, e o cruntă nevoie
Iubesc să mă iubesc și să mă simt iubită
Precum o pasare iubește, să nu fie-ngradită.
Iubesc să văd iubirea defilând prin suflet
Cu mersul leganat pe cel mai frumos cântec.
Iubesc și fericirea când vrea să ne jucam
Și iese în grădină și-ncepem s-alergam.
Și dacă tu nu poți sau nu știi să iubești
Alege acum de vrei, sau de nu vrei să-nveți.
Am să te-nvăț ce-i zborul,
Și cum să îmi duci dorul…
Sper doar sa poti sa ma iubesti,
Pe mine și pe tot ce-i al meu,
De nu, dă-mi drumul, căci am să zbor precum un zmeu,

Sau am să mă-nfurii precum un leu,

De-mi pângăreşti iubirea. 

Și de nu știi să-mi bei din suflet cu un pai, 

În diminețile de mai, 

Te du, și lasă-mă-n amorul meu, 

De copil cu suflet bleu.

Leave a Reply

