S-ar putea să nu fi prima mea iubire și nici ultima. Dar ce importanță are? 

Trăiește clipa. Bucură-te de mine și lasă-mă să mă bucur că exiști. Nu încerca să mă domini, nu-mi place asta. Țin la libertatea mea iar sufletul mi-e ca o pasăre sălbatică. Las-o liberă și s-ar putea să se întoarcă la tine. De încerci să-l îngrădești, se veștejește, își pierde frumusețea. 

S-ar putea să fi iubit și alții până la tine și de asemenea s-ar putea să nu fi ultimul care se bucură de iubirea mea. Dar dacă te iubesc acum, ce contează? Nu sunt perfectă cum nici tu nu ești. Nici împreună nu vom atinge perfecțiunea. 

N-am să mă gândesc în fiecare minut al zilei la tine și nici nu sunt genul să te acapareze cu dulcegării. Dar voi avea poftă de joacă dimineața, te voi copleși cu spontaneitatea mea și-ți voi ieși în cale când nici nu te aștepți. Am să îți număr stele când nu poți dormi și am să mă cert cu noaptea să mă lase să te văd… N-am să îți ofer sufletul meu din prima, ci doar mici bucățele. Pentru că știu cât e de  fragil și cât de repede se zgârie. Îmi va fi frică să îți fac cunoștință cu demonii mei, pentru că n-am certitudinea că mă vei iubi și după aceea. 

Nu încerca să mă schimbi, nu mă răni, nu mă analiza și cel mai important, nu-mi spune ce să fac. Nu îmi impune limite pentru că nici eu nu fac asta. Râzi când te fac fericit și anunță-mă când te supăr.  Ține-mă de mână, arată-mi că mă iubești, dar nu-mi da totul, lasă-mă să-mi fac muncesc sufletul când vine vorba de sufletul tău și de ce ascunzi acolo, pentru că astfel mă stimulezi să dau tot ce am mai bun… Fie-ți dor de mine atunci când lipsesc, sărută-mă subit, joacă-te cu mine și lasă-mă să fiu cum știu eu. Îndrăgostește-te de nebunia mea.

Carpe diem, love. Iubește-mă azi.

Nu-ți face griji pentru ziua de mâine.

Bucură-te că sunt.

Leave a Reply

