De câte ori nu ți se întâmplă să adormi într-o seară liniștită de vară, plină de stele, gândindu-te cât de frumoasă va fi mâine strălucirea dimineții! Cât de plăcut are să fie să te ascunzi in desișul pădurii pentru a te feri de căldură, sau să-ți îngropi trupul în valurile mării!
Și deodată te trezești în răpăit de ploaie, cu cerul acoperit de norii cenușii și triști…

E frig, umezeală…

Jumătate dezgolită visez în patul rece, cu tâmpla pe perna impregnată de gândurile-mi târzii…
Vreau să nu mai vreau nimic, dar mi-e foame de iubire! Iar tristețea verii mă îndeamnă la scris.
Nu prea știu ce vreau. Mă aflu la acea vârstă critică, port vise in buzunare, boemia în suflet, dorința pe buze și curiozitatea-n privire. Gândesc prea mult, simt prea puțin, mă chinui făcând probleme insolubile din cine știe ce lucruri insignifiante și mi-e frică să iubesc, pentru că nu știu cum se face.
Nu știu să iubesc prea mult sau prea bine.
Eu nu îmi înlănțui sentimentele cu cătușele pedanteriei, dau frău liber viselor dar caut să nu pierd pământul de sub picioare…

Îmi place să privesc oamenii și cum se naște iubirea între ei. Dar tânjesc si eu după iubiri platonice, adolescentine, numește-le cum vrei! Vreau doar să mă îndrăgostesc nebunește, să mă cufund în imbrățișări patimașe și săruturi lungi, să gust diminețile fericite alături e cel pe care îl iubesc, să ne vorbim chiar și atunci cănd nu spunem nimic, să ascultăm tăcerea, să ne auzim gândurile fără să fie transformate în vorbe.
Sufletul meu curge și se prelinge din el iubirea plictisită și prăfuită ce așteaptă…

Aș vrea să strig: Uită-l, e el!
As vrea…
să răd,
să plâng,
să iert,
să uit,
să sper,
să tac

să dau fără să cer

să primesc făra să dau…

As vrea să-ți colorez dimineața de duminică, să fiu lumina de luni după-amiază, să fiu fără doar și poate a ta.

Leave a Reply

