Așa sunt eu. Ca o ploaie de vară care nu știi când va veni. Așa iubesc eu, cu tunete și fulgere. Iar dacă nu-ţi place, ești liber să pleci. Nu țin lângă mine decât persoanele capabile să se lupte cu demonii mei plini de viață.
Și da, așa sunt eu. Îmi place al naibii de tare să ma joc. Așa că,  prinde-ma dacă poți! Când te am, nu te mai vreau… Cand nu te am, tânjesc după tine. Pendulez între romantism și insensibilitate. Azi poate-mi pasă,  mâine nu știu ce se va mai întâmpla în sufletul meu. E o provocare să fii cu mine, dar tu fă-mă să mă îndrăgostesc iremediabil de tine, iar eu îți promit raze de soare printre tunete și fulgere, râsete si zâmbete, îți promit că ai să fi iubit în multe,  multe feluri. Sunt un lucru sălbatic,  dar lasă-mă să fiu așa cum știu. 

Leave a Reply

